
Договір
Про надання посередницьких послуг з придбання та організації доставки товарів із інтернет магазинів США на умовах публічної оферти
ФОП Гнєдко Вікторія Олександрівна, іменована надалі Виконавець, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця № 573908 вид. 05.05.2011, пропонує фізичній особі, іменованій надалі Клієнт, публічну оферту про надання посередницьких послуг з придбання та організації доставки товарів з інтернет магазинів США, надалі Продавець, на наступних умовах:
1. Терміни та визначення
1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з нею договір про надання посередницьких послуг з придбання та організації доставки товарів із інтернет магазинів США, на умовах, що містяться в публічній оферті.
1.2. Договір – договір про надання посередницьких послуг з придбання та організації доставки товарів з інтернет магазинів США, укладений між Виконавцем і Клієнтом на умовах Публічної оферти в момент акцепту Клієнтом її умов (Далі за текстом — Договір).
1.3. Акцепт – повне й беззастережне прийняття Клієнтом умов публічної оферти шляхом реєстрації Клієнта на WEB-сайті Виконавця www.usazakaz.com.ua (надалі Сайт), або заповнення та відправлення заявки Клієнтом на надання Послуг в пункті меню “Оформить заявку” на Сайті. Акцептом також визначається факт сплати грошової суми Клієнтом за Послугу.
1.4. Клієнт – фізична особа, що уклала з Виконавцем Договір, на умовах, що містяться в публічній оферті.
2. Предмет Договору
2.1. Виконавець зобов’язується надавати Клієнту послуги з придбання та організації доставки товарів з інтернет магазинів США на умовах публічної оферти відповідно до діючого законодавства України.
3. Загальні положення
3.1. Діюча публічна оферта адресована всім фізичним особам, що бажають скористатися Послугою.
3.2. Термін дії умов публічної оферти обмежений. З моменту отримання Клієнтом замовленого товару надання послуг припиняється і договір вважається розірваним. Наступне отримання послуг на умовах даної публічної оферти таким Клієнтом можливе після оформлення нового замовлення на Сайті Виконавця.
3.3. Виконавець залишає за собою право самостійно вносити зміни та доповнення до публічної оферти. Всі зміни і доповнення до публічної оферти опубліковуються на Сайті Виконавця і завжди доступні в пункті меню “Оформить заявку”.
3.4. Всі умови публічної оферти є обов’язковими до виконання, як для Клієнта, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугою Клієнт зобов’язаний ознайомитися з умовами публічної оферти, оформити та надіслати заявку на надання послуг на Сайті Виконавця або на офіційний e-mail Виконавця zakaz@usazakaz.com.ua.
3.5. Якщо Клієнт не згоден з умовами дійсної публічної оферти або з будь-яким із її пунктів, Виконавець пропонує відмовитись від прийняття послуг.
4. Укладання та строки дії Договору
4.1. Договір про надання посередницьких послуг з придбання та організації доставки товарів з інтернет магазинів США укладається шляхом акцепту Клієнтом дійсної публічної оферти, що містить всі істотні умови договору, без підписання і без вказівки Клієнта.
4.2. Повним і беззастережним акцептом діючої публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є факт сплати грошової суми Клієнтом на картковий рахунок Виконавця, або перерахування грошової суми за Послугу з використанням інших платіжних засобів платіжних систем (кредитних карток, Web-money, Western Union та інше).
4.3. Після отримання розрахунку замовлення та рахунку на оплату, Клієнт має можливість здійснити акцепт дійсної публічної оферти.
4.4. Момент акцепту дійсної публічної оферти, що визначений п.4.2., вважається моментом укладання Договору. Договір, укладений Клієнтом за допомогою публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами.
4.5. У випадку, якщо здійснено акцепт публічної оферти, але відсутня можливість купівлі замовлених товарів, Договір вважається не укладеним, та Виконавець повертає передплачені Клієнтом кошти у повному обсязі.
4.6. Договір діє з моменту здійснення Клієнтом акцепту публічної оферти в порядку, регламентованому пунктом 4.2. до моменту отримання Клієнтом замовлених товарів.
5. Порядок надання Послуг
5.1. Для отримання Послуги Клієнт має заповнити заявку на Сайті Виконавця або відправити її на офіційний e-mail Виконавця, додатково вказавши всі необхідні дані для купівлі товару (розмір, колір, кількість та інше).
5.2. В свою чергу, Виконавець після отримання заявки, надсилає на електронну адресу Клієнта розрахунок повної вартості замовлення (надалі Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього Договору.
5.3. Виконавець надає Послугу з оформлення замовлення у вказаному Клієнтом інтернет магазині США, керуючись виключно наданими Клієнтом даними щодо товарів вказаних у Додатку 1.
5.4. Виконавець зобов’язаний сплатити замовлення Продавцю від свого імені, але за рахунок Клієнта.
5.5. У випадку відсутності замовлених товарів на складі Продавця, Виконавець має право анулювати замовлений товар із замовлення Клієнта та повідомити про це Клієнта шляхом відправлення електронного повідомлення на адресу, вказану при реєстрації. При цьому, Виконавець зобов’язаний зробити перерахунок загальної вартості замовлення.
5.6. У випадку, якщо Продавець не відправив товар, Виконавець намагається зробити все, що від нього залежить для повернення сплачених грошових коштів, але не гарантує їх повернення, та в цьому випадку не компенсує збитки Клієнта. Клієнт самостійно обирає Продавця і за його дії Виконавець відповідальності не несе.
5.7. Виконавець залишає за собою право відмовити клієнту у придбанні будь-якого товару без пояснень і причин.
6. Обов’язки і права Виконавця
6.1. Виконавець зобов’язаний надати Клієнту послуги, а саме здійснити купівлю товару від свого імені за рахунок Клієнта у відповідності з його вказівками (розмір, колір, комплектація, кількість) та виконувати вимоги Клієнта, пов’язані з виконанням цих послуг у відповідності з діючим Договором, інформацією вказаною на Сайті Виконавця www.usazakaz.com.ua, а також діючим законодавством України.
6.2. Виконавець зобов’язаний за вимогою Клієнта надати повну інформацію про стан виконання його замовлення.
6.3. Виконавець має право не придбавати для клієнта товари, які заборонені або мають обмеження при міжнародній пересилці, товари, які заборонено ввозити на територію України.
6.4. Виконавець зобов’язується частково або повністю відшкодувати збитки Клієнта за його вимогою у випадку, якщо заявлені збитки були допущені внаслідок помилок Виконавця. При цьому сума відшкодування не може перевищувати вартість замовлення. Претензії Клієнта приймаються не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення інциденту і розглядаються протягом 10 (десяти) робочих днів.
6.5. У разі, якщо Клієнт своєчасно не забезпечив Виконавця необхідною інформацією для виконання замовлення, Виконавець залишає за собою право не надавати Послуги Клієнту.
6.6. Виконавець має право відмовити Клієнту в наданні Послуг після сплати замовлення у випадку:
— відсутності товарів вказаних у Додатку 1 на складі Продавця на момент зарахування грошових коштів Клієнта на картковий рахунок Виконавця і відмові Клієнта придбати інші товари.
6.7. У випадку відмови у наданні Послуг Виконавцем з причин п. 6.4. діючого Договору, Виконавець зобов’язаний повернути грошові кошти Клієнту за міінусом комісії Посередників (платіжних систем банків), що використовуються для грошових переказів.
6.8. Повернення грошових коштів Клієнту здійснюється шляхом грошового переказу на картковий рахунок Клієнта.
6.9. Для виконання замовлень Клієнта Виконавець має право залучати агентів та посередників.
6.10. Виконавець має право на зміну або доповнення без попередження Клієнта будь-якої інформації на сайті www.usazakaz.com.ua
6.11. Виконавець зобов’язаний не розголошувати особисті дані Клієнта та його замовлення, окрім виконання умов діючого Договору. У всіх інших випадках особисті дані Клієнта та інформація про його замовлення може бути надана у порядку передбаченому законодавством України.
7. Обов’язки та права Клієнта
7.1. Клієнт зобов’язаний ознайомитись з текстом публічної оферти та перевіряти наявність змін до неї перед кожним новим замовленням.
7.2. Клієнт зобов’язаний своєчасно забезпечити Виконавця усією необхідною інформацією для виконання Послуг згідно діючого Договору.
7.3. Клієнт зобов’язується своєчасно сплатити у повному обсязі вартість товарів, вартість їх доставки по території США, податки та інші витрати пов’язані з придбанням товарів у Продавця, а також комісійну винагороду Виконавця та вартість доставки замовлених товарів із США в Україну.
7.4. Клієнт зобов’язується зберігати документи, що підтверджують сплату Послуг Виконавця.
7.5. Клієнт несе повну відповідальність за правильність заповнення усіх пунктів форми заявки на Сайті Виконавця. У випадку надання Клієнтом неточних даних в полях “ФИО”, “Адрес доставки” та інших обов’язкових для заповнення полях, з Виконавця повністю знімається відповідальність за виконання Послуг.
7.6. Клієнт має право у будь-який час вимагати у Виконавця дані про стан виконання його замовлення.
7.7. Клієнт має право вимагати у Виконавця вирішення проблем в отриманні Послуг, за виключенням випадків, пов’язаних з дією форс-мажорних обставин.
7.8. Клієнт згоден не робити Виконавця відповідальним за будь-які обов’язки та витрати, пов’язані з нанесенням йому матеріальної шкоди в результаті дії третіх осіб, а саме: Продавця, Поштові служби або служби доставки, Митну службу та інше.
8. Оплата послуг та порядок розрахунків
8.1. Клієнт може сплатити замовлення банківським переказом на картковий рахунок Виконавця. Дані для грошового переказу Виконавець відправляє Клієнту на електронну адресу, вказану у заявці, після підтвердження замовлення.
8.2. Строк сплати замовлення становить 3 (три) робочі дні. Якщо оплата замовлення не надійшла на картковий рахунок Виконавця на протязі 3 (трьох) робочих днів, замовлення буде автоматично скасоване і Клієнту необхідно переоформити замовлення на Сайті Виконавця.
9. Умови повернення та заміни товару
9.1. У випадку повернення/заміни товару, вартість доставки товару від Клієнта Виконавцю та від Виконавця Продавцю, а також в іншому напрямку, сплачується Клієнтом у повному обсязі.
9.2. Виконавець приймає рішення про можливість повернення або обміну товару повністю опираючись на рішення Продавця про можливість повернення або обміну товару.
9.3. У випадку, якщо Продавець приймає рішення відмовити Клієнту у поверненні або обміні товару, Виконавець не компенсує Клієнту вартість товару.
9.4. Всі операції повернення та обміну відбуваються у повній відповідності з умовами Продавця, враховуючи строки, порядок та розмір компенсації.
9.5. Клієнт має враховувати строки доставки товарів від Клієнта Виконавцю, та строки доставки від Виконавця Продавцю, враховуючи можливість повернення або обміну товарів Продавцем.
9.6. Повернення грошових коштів Клієнту здійснюється після повного повернення вартості товару Продавцем Виконавцю за мінусом комісії Посередників, використаних для грошових переказів.
9.7. Вартість доставки товарів із США в Україну та Комісія за послуги Виконавця не повертається, не зважаючи на рішення Продавця про можливість повернення або обміну товарів.
9.8. Повернення грошових коштів Клієнту здійснюється шляхом їх перерахування на картковий рахунок Клієнта.
10. Порядок розгляду претензій
10.1. Претензії Клієнта приймаються у письмовому вигляді не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення інциденту. Претензії розглядаються Виконавцем протягом 10 (десяти) робочих днів.
10.2. У випадку виникнення будь-яких спорів, пов’язаних з виконанням діючого Договору, Сторони прикладуть усі зусилля для вирішення їх шляхом проведення переговорів. Якщо спори не будуть вирішені шляхом проведення переговорів, вони підлягають вирішенню у порядку, встановленому законодавством України.
10.3. У випадку, коли будь-який пункт діючого Договору виявиться таким, що не підлягає буквальному виконанню, його слід трактувати у відповідності з чинним законодавством України, з урахуванням первинних інтересів Сторін, при цьому інша частина Договору продовжує діяти в повній мірі.
10.4. У всіх інших питаннях, що не передбачені в діючому Договорі, Сторони опираються на діюче законодавство.
11. Відповідальність Сторін. Форс-мажор
11.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань відповідно до діючого законодавства України.
11.2. Виконавець не несе відповідальності за дії Служб і Сервісів, що використовуються для надання Послуг Клієнту, та які не належать Виконавцю (банки, Поштові служби, Служби доставки, інтернет-провайдери, емейл-сервіси, платіжні системи та інше).
11.3. Виконавець не несе відповідальності за якість і комплектацію, а також не забезпечує гарантією товари, придбані Клієнтом у Продавця за допомогою Послуг виконавця.
11.4. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за договором на час дії непереборної сили (форс-мажор). Під непереборною силою розуміються надзвичайні й невідворотні за даних умов обставини, що перешкоджають виконанню сторонами зобов’язань за Договором. До них відносяться стихійні явища (землетрус, повінь, ураган, шторм та інше.), обставини громадського життя (воєнні дії, надзвичайний стан, великомасштабні страйки, епідемії та інше), заборонні міри уповноважених державних органів (заборона перевезень, заборона торгівлі в порядку міжнародних санкцій, валютні обмеження й т.п.), а також викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд. Протягом цього часу Сторони не мають взаємних претензій і кожна із Сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.
12. Прикінцеві положення
12.1. Клієнт підтверджує, що він є повнолітньою та дієздатною особою та укладаючи цей Договір, він не порушує права інших осіб.